Saturday, January 27, 2007

Foie gras





Dit zijn ganzen die misbruikt en gemarteld worden voor onze pure genot. Deze dieren leiden een afgrijselijk bestaan. Volgens mij weten veel mensen niet hoe deze dieren leven voor zij gedood worden. En geloof mij, de dood is voor hun een welkomings geschenk als u wist wat aan hun dood voor af is gegaan. En dan mogen deze dieren hopen dat ze niet van te voren openbarsten/open scheuren en dit bedoel ik leterlijk.
Ik heb daarom dan ook een aantal links hier onder gezet om hier meer info over te krijgen. En ik weet zeker dat als u het een maal weet, dat u dan nooit meer eendenlever eet en zeker geen foie gras. er is zelfs een filmpje te zien hier over bij vier-voeters, te vinden in het puldown menu onder campagnes.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Foie_gras

www.vier-voeters.nl

1 comment:

TAMARA said...

Stukken brood als lokaas!
Foute Boel!



* Hengelen met als aas stukken brood drijvend op het water. 99 % Van de jeugdige hengelaars bezondigt zich hieraan. Niet bepaald getuigend van kennis en/of invoelingsvermogen. Vaak fataal voor de Watervogels, die erop af komen en zo aan de vishaak worden vast gepind.
* Overdadig vissen-lokvoer zorgt bovendien voor vervuiling van het water en werkt botulismebevorderend!!



Hengelen met broodkorsten op het water drijvend als lokaas: foute boel!
Maar Hengelen is per definitie al niet in de Haak!
Hengelen is onnodig sollen met dieren
Hengelen is een vorm van dierenmishandeling!

Zie ook de "tasjesvissers", mensen die met elkaar wedijveren in hoeveelheid kilo's gevangen voorn en deze na onderlinge vergelijking gewoon in de vuilnisemmer gooien.

FOTO? zie: DUS DAT!